Modul Podvojné účtovníctvo Vám poskytne komfort pri spracovaní účtovných dokladov, daňových priznaní a riadení cash – flow s previazanosťou na všetky ostatné súčasti ERP systému. |
![]() |
Vzájomná previazanosť modulov systému umožňuje využiť pri aktuálnom spracovávaní dáta vytvorené v inej časti systému bez ich opätovného zadávania. Na vytvorenie účtovného dokumentu Vám postačí iba zopár kliknutí myšou. | |
![]() |
Evidencia všetkých účtovných zmien vykonaných na účtovnom doklade vrátane informácie o konečnej, resp. pôvodnej podobe účtovnej operácie. | |
![]() |
Modul zabezpečí pohodlné riadenie procesov schvaľovania a úhrad dodávateľských faktúr, zápočtov aj zádržného. | |
![]() |
Rozmanitosť druhového členenia nákladov a výnosov spoločnosti (členenie podľa zákazok, stredísk, akcií a pod.). | |
![]() |
Tvorba výkazov a daňových priznaní vždy podľa platnej legislatívy s priamou previazanosťou na aplikáciu eDane. | |
![]() |
Široké možnosti filtrovania údajov podľa vlastnej potreby a archivácia zadefinovaných filtrov pre ďalšie použitie. | |
![]() |
V prípade potreby je možné oddeliť proces tvorby prvotných dokladov od ich účtovania a naopak. | |
![]() |
Možnosť tvorby vlastných výstupných zostáv s možnosťou exportu do pdf, excel a word. | |
![]() |
Intuitívne ovládanie programu so širokými možnosťami prispôsobenia podľa Vašich potrieb. | |
![]() |
Schopnosť importovať dáta z rôznych externých programov (napríklad mzdová agenda). |
Spracovanie účtovných dokladov
Preddefinované kódy pohybov Vám umožnia rýchlo a efektívne evidovať a účtovať všetky druhy dokladov. Hlavný dôraz z funkčného hľadiska je kladený na maximálne zjednodušenie práce, automatizované preberanie údajov z iných podsystémov, prehľadnosť a dostupnosť informácií v reálnom čase.
Štandardnou súčasťou systému sú daňové priznania. Systém umožňuje spracovanie priznania DPH a dane z príjmov právnických osôb s následným priamym exportom do aplikácie eDane, resp. s možnosťou vytlačenia daňových dokladov, akceptovaných daňovým úradom.
Jednou z dôležitých súčastí podnikových procesov je rozhodovanie o úhradách. Systém Vám ponúka nástroj na podporu procesu schvaľovania dodávateľských faktúr. Okrem zodpovednej osoby sa v tejto aplikácii eviduje aj dátum schválenia, dátum povolenia, resp. blokovania úhrady faktúry napríklad z titulu zádržného. Modul ponúka aj zaujímavý nástroj na evidovanie a prípravu zápočtov.
Na evidenciu nákladov a výnosov modul ponúka možnosť ich členenia po strediskách, zákazkách, akciách a ďalšie, ktoré nastavíte a definujete individuálne. Systém celkovo využíva päť spôsobov na evidenciu druhového členenia nákladov a výnosov (samozrejme okrem účtovnej osnovy).
Pomocou modulu spracujete štandardné uzávierky typu mesačná, ročná a uzávierka pokladne. Okrem týchto typov uzávierok môžete spracovať aj uzávierku skladovú (zamedzí tvorbe a oprave dokladov v rámci skladovej evidencie) a výkazovú (zamedzí zmene údajov v hlavnej knihe). Súčasťou aplikácie je tiež kontrola obratov a prepočet výkazov, kedy systém urobí kontrolu ako pri inom type uzávierky, ale obdobie zostáva otvorené.
Systém umožňuje jednoduchú opravu alebo zrušenie dokladu, pričom všetky zmeny na doklade sú evidované a je možné si ich kedykoľvek pozrieť resp. obnoviť pôvodný zápis.
Sada nástrojov Homebankingu Vám maximálne zjednoduší kontakt s bankou pri realizovaní finančných operácií a uľahčí ich zaúčtovanie. Okrem časovej úspory minimalizujete tiež možnosť chybného prenesenia údajov z papierovej podoby do elektronickej.