On-site technický servis
|
Na riešenie závažnejších požiadaviek, pri ktorých je dôležitá rýchlosť riešenia, ale nie je nutná osobná prítomnosť technika na mieste inštalácie, je možné využiť službu vzdialeného servisného zásahu. Pri tejto forme riešenia pristupujeme k Vašim dátam cez vzdialené zabezpečené pripojenie a priamo vo Vašej databáze analyzujeme vzniknutý problém a odstraňujeme zistené nedostatky. Výhodou sú okrem rýchlej analýzy a promptného riešenia problému aj nižšie finančné náklady v porovnaní so servisným výjazdom.
Využite službu Hotline na priamu podporu pri riešení Vašich problémov. Pomocou nej Vám naši pracovníci poskytnú rýchlu technickú podporu a základné poradenstvo v oblasti prevádzky a nastavení informačného systému Enttive BS. Telefonickú službu Hotline poskytujeme užívateľom s uzatvorenou servisnou zmluvou a k dispozícii je v pracovné dni v čase od 8:30 do 16:00 hod.
Aké problémy môžete vyriešiť prostredníctvom služby Hotline?
Okrem služby Hotline môžete svoje požiadavky riešiť aj pomocou aplikácie Helpdesk, ktorá Vám okrem iného umožní sledovať aj stav a časový rámec ich vybavenia. Po kliknutí na linku budete automaticky presmerovaní na stránku technickej podpory. Následne pokračujte zadaním Vášho užívateľského mena a hesla.
Helpdesk linka