Technický servis

        

On-site technický servis


Najúčinnejšou formou na riešenie Vašich požiadaviek sú konzultácie alebo technický servis priamo na mieste inštalácie systému. Tieto činnosti sú zabezpečované tímom našich konzultantov a servisných špecialistov, ktorí pri on-site servisnom výjazde riešia technicky náročné zásahy alebo úpravy systému. Technický servis si môžete objednať prostredníctvom služby Helpdesk alebo Hotline.


V rámci technického servisu poskytujeme najmä:

  • návrhy efektívneho riešenia Vašich problémov s informačným systémom,
  • návrhy optimálneho prepojenia Enttive BS s inými systémami,
  • konzultácie pri definovaní optimálnej stratégie rozvoja informačného systému,
  • odstránenie technických problémov, ktoré sa vyskytli počas prevádzky.


Servis prostredníctvom vzdialeného prístupu


Na riešenie závažnejších požiadaviek, pri ktorých je dôležitá rýchlosť riešenia, ale nie je nutná osobná prítomnosť technika na mieste inštalácie, je možné využiť službu vzdialeného servisného zásahu. Pri tejto forme riešenia pristupujeme k Vašim dátam cez vzdialené zabezpečené pripojenie a priamo vo Vašej databáze analyzujeme vzniknutý problém a odstraňujeme zistené nedostatky.  Výhodou sú okrem rýchlej analýzy a promptného riešenia problému aj nižšie finančné náklady v porovnaní so servisným výjazdom.


Služba Hotline


Využite službu Hotline na priamu podporu pri riešení Vašich problémov. Pomocou nej Vám naši pracovníci poskytnú rýchlu technickú podporu a základné poradenstvo v oblasti prevádzky a nastavení informačného systému Enttive BS. Telefonickú službu Hotline poskytujeme užívateľom s uzatvorenou servisnou zmluvou a k dispozícii je v pracovné dni v čase od 8:30 do 16:00 hod.


Aké problémy môžete vyriešiť prostredníctvom služby Hotline?
 

  • základné poradenstvo pri užívateľských nastaveniach systému,
  • nahlasovanie chýb, porúch a požadoviek na servisný zásah,
  • zadávanie požiadaviek na rozšírenie počtu licencií,
  • zadávanie požiadaviek na uzatvorenie zmluvy alebo zmenu zmluvných podmienok,
  • objednanie školení.

Hotline telefónne číslo: +421 905 328 513


Služba Helpdesk


Okrem služby Hotline môžete svoje požiadavky riešiť aj pomocou aplikácie Helpdesk, ktorá Vám okrem iného umožní sledovať aj stav a časový rámec ich vybavenia. Po kliknutí na linku budete automaticky presmerovaní na stránku technickej podpory. Následne pokračujte zadaním Vášho užívateľského mena a hesla.


Helpdesk linka